loading...
کلوب دوستانه
امیر حسین یعقوبی بازدید : 127 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)


سلام اول سلامی به افریننده انسان وفرستاده

های مهربانش که در هر لحظه همراه و مراقب

من هستن وبعد سلامی به درگاه عشق که ان را

به واسطه اهل بیت بدست اوردم 

اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ

صَلَــــــواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبـــــــــائِهِ

في هذِهِ السّاعَه وَفي كُلِّ ساعة

وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِــــراً وَدَليلاً

وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَــــــــــــــكَ

طَوْعـــــــــــاً وَتُمَتِّعَهُ فيهـا طَويـــلا

 بالاخره من اومدم امادم :امادم تا بگویم عشق

پایان راه نیست اغاز زندگیه جدیدیست

امیدوارم حال همه رفقا خوب باشه و کم بود من

رو در جوار شما سروران را فقط بخشش شما

میطلبه

 

تو را چون نقش دريا دوست دارم


تو را چون عطر گلها دوست دارم


منم چون ماهي افتاده در خاك


تو را مانند دريا دوست دارم


بخند اي غنچه گلزار هستي


كه من خنديدنت را دوست دارم


به باغ خاطره اي لاله سرخ


تو را تنهاي تنها دوست دارم


تو را من دوست ميدارم


نه قدر آب درياها


که روزي خشک گردند شوند بيچاره ماهيها ....


تو را من دوست ميدارم


نه قدر غنچه و گلها


که روزي خشک گردند برآرند آهي از دلها ...


تو را من دوست ميدارم


به قدر کهکشان و ماه انجمها


که جاويدان بماند عشق من تا بودن آنها ....
 

                                تـــــــو را من دوست ميدارم






ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تابلو روان

    Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 223
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 412
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 585
  • بازدید ماه : 585
  • بازدید سال : 8,974
  • بازدید کلی : 96,123
  • کدهای اختصاصی