loading...
کلوب دوستانه
امیر حسین یعقوبی بازدید : 111 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)

ميخوامكه فرياد بزنم زندگي خوبو راحته


دلواپسي هام ديگه مرد ديگه خيالم راحته


بدون كه جات تو قلب من يه جاي امنو راحته


بدون كه دوست داشتن تو واسم مثل عبادته


دوستت دارم چون ميدونم مال مني


دوستت دارم هرجا كه باشم با مني


فقط تو ،تو قلب مني


دوستت دارم قد خداي آسمون


دوستت دارم هميشه تو پيشم بمون


عاشقتـــــــم اينو بدون


وقتي كه پيشم نبودي فكرم همش پيش تو بود


نگات ميكرد اگر كسي چشام به چشماي تو بود


ولي حالا توي چشات فقط ديگه عكس منه


همه نگاشون به تويه دست تو دست منه


تا وقتي كه نگاه تواز عشق من لبالبه


بدون كه يادت تو دلم هميشه و دمادمه


هرچي كه من بهت بگم از عشقمون بازم كمه


ميخوام كه فرياد بزنم دل ديگه خالي از غمه

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تابلو روان

    Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 297
  • بازدید ماه : 297
  • بازدید سال : 8,686
  • بازدید کلی : 95,835
  • کدهای اختصاصی