loading...
کلوب دوستانه
امیر حسین یعقوبی بازدید : 111 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)
اول اگر دوست داشتین منو لینک کنید با نام

امید عاشق کربلا لینک کنید

به نام خداوند مهربان

خداوند مي فرمايند :
هرگاه بنده اي مرا مي خواند آن چنان به سخنان او گوش مي دهم
كه انگار بنده و آفريده ای جز او ندارم اما شگفتا
بنده ام همه را طوري مي خواند كه انگار همه خداي اويند
جزمن

از عشق گفتیم و نمک گیر شدیم تا ساحل چشمان تو تکثیر شدیم

گفتند غروب جمعه خواهی امد انقدر نیامدی که ما همه پیر شدیم

اول سلام به حاکم زمین و زمان ونائب بر حق خدا بر زمین مهدی زهرا (ص)

یامهدی صاحب زمان بنگر به حالم کز هجر دیدار شما من بی قرارم

کی می شود من بر سر راهت نشینم ان چهره زیبای چون ماهت ببینم

آیا شود روزی که تو مولا بیایی قبر پنهان مادرت پیدا نهانی

مهدی به جان مادرت دردم دوا کن ما را روان سوی بقیع وکربلا کن

آقا نبودی کربلا واویلتا بود راس حسین تشنه لب از تن جدا بود

مولا ندیدی کوفه و شام بلا را با تازیانه می زدند آل عبا را

این هم برای اقام مهدی فاطمه

سر راهت در انتظارم برده هجرت صبر و قرارم

جز ظهورت ای گل زهرا بخدا حاجتی ندارم

بر لبم ام الیجیبه ای نگارم و جبینم

ترسم اینه که بمیرم روی ماهت رو نبینم

روز جمعه میگم کجایی خسته از این دوری و جدایی

قسمت میدم به عباس ای سفر کرده بیایی

ای امیره بی قرینه ای دوای زخم سینه

مادرت چشم انتظاره ای سحر خیزه مدینه

زقطره قطره ی اشک من ببین که بوی تو می آید

دو دست خسته و لرزانم به سوی تو می آید

فضای این دل دیوانه گرفته بوی گل نرگس

دلم نشسته چوروانه در ارزوی گل نرگس

چند حدیت در مورد اهل بیت

امام علی (ع) : روزی که در آن نافرمانی خدا نشود ، آن روز عید است.


امام حسین (ع) : عاجزترین مردم كسی است كه نتواند دعا كند

پیامبر اکرم (ص) : آفت و تباهی شناخت و معرفت در ترک صلوات بر بهترین مردمان است

دل های ما نیاز به ارامش دارد و راز ارامش در دل صلوات است

پیامبر خدا :صلوات بر من و اهل بیتم نفاق را می زداید

پیامبر خدا : نزدیک ترین مردم به من در روز قیامت کسانی هستند که در دنیا بیشتر بر من صلوات فرستادند . از کتاب بحار الانوار

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم

بگذریم

یا علی قبر پرستویت کجاست آن گله خوش رنگ و خوش بویت کجاست

هر چه باشد ما نمک پرو رده ایم دل به عشق فاطمه خوش کرده ایم

شرمنده دیگه اشک برام فرصت نوشتن نمی زاره فعلآ بایsajadzz.blogfa.com

راستی عید مورد توجه شهدا و امام رضا قرار گرفتم میخوام سوم برم شلمچه تا هفتم و عصر هفتم به سمت مشهد حرکت کنم تا سیزدهم دوستتان دارم بایییییییییییییییییییییی


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تابلو روان

    Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 185
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 324
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 497
  • بازدید ماه : 497
  • بازدید سال : 8,886
  • بازدید کلی : 96,035
  • کدهای اختصاصی